5 powodów, dlaczego warto zapisać się na polsko-rosyjskie warsztaty dla nauczycieli
Witajcie! :)
Ostatnio na blogu najczęściej publikuje podkasty z
żorzankami przedsiębiorczymi w ramach projektu Żorzanka w biznesie. A tydzień
temu nawet byłam gościem na Radio Żory i opowiadałam swoją historię przedsiębiorczej
emigrantki, która odnalazła się w Żorach. Jesteście ciekawi? W takim razie zachęcam do wysłuchania i subskrybowania Youtube kanału Żorzanka.Projekt :)
O 5 powodach, dla czego założyłam ten projekt, piszę w tym
artykule.
Ale to nie wszystko, co planuję zrealizować w najbliższym czasie... :)
W mojej sytuacji życiowej zawód korepetytora i
tłumacza, połączony z doświadczeniem w handlu zagranicznym i
internet-marketingu, pomógł mi zrealizować się po przeprowadzce do Polski. Więc też bym chciała w pewny sposób przekazać swoją wiedzę i pomóc innym osobom, w tym rosyjskojęzycznym, wybudować
swoją markę korepetytora/nauczyciela, podpowiedzieć, jak szukać klientów z
Internetu, ponieważ już nie te są czasy, kiedy najczęściej o nauczycielu się dowiadywało od znajomych.
Dlatego postanowiłam połączyć siły oraz wiedzę i razem z koleżanką Dagmarą
Bożek-Andryszczak, rodowitą Krakuską, lektorką języka rosyjskiego, tłumaczką,
specjalistką ds. SEO, uczestniczką międzynarodowych projektów edukacyjnych, organizować
pierwsze w Polsce polsko-rosyjskie warsztaty „Jak promować swoje usługi i
zdobywać klientów w Internecie”.
Zajrzycie do programu warsztatów. I dołączcie się do grupy dla nauczycieli z pasją „Pogawędki korepetytorów” .
A teraz o tych 5 powodach, dlaczego warto zapisać się na polsko-rosyjskie warsztaty dla nauczycieli J
- Poznacie narzędzia, przydatne w tworzeniu marki osobistej korepetytora (blog, youtube kanał, mailing, projekty partnerskie, podkasty, autoprezentacja korepetytora w mediach społecznościowych oraz na stronach ogłoszeń).
- Nauczycie się tworzyć skuteczną ofertę do klientów – popracujemy nad ofertą razem pod czas praktycznej części warsztatów.
- Poznacie nowe sposoby na poszukiwanie klientów/zleceniodawców w Internecie, w tym za pomocą BUR (baza usług rozwojowych).
- Wymienicie się doświadczeniami z innymi specjalistami ze swojej dziedziny podczas pogawędek na przerwie kawowej. A może nawet wymyślicie nową ciekawą współpracę?
- Otrzymacie materiały szkoleniowe i przydatne dla nauczyciela upominki od naszych partnerów.
Potrzebujecie dodatkowej informacji? Przeczytajcie szczegóły i opinie o
prowadzących.
Uważacie, że warto poświęcić 4,5 godziny swego czasu, żeby
zdobyć dużą porcję wiedzy i sformułować skuteczną ofertę do klientów? Zapiszcie się na warsztaty!
Czekamy na Was! J
W przypadku mojej firmy staram sie szukać rozwiązań, które usprawnią pracę. Od dłuższego czasu współpracujemy z https://cloudferro.com/ i jestem bardzo zadowolony. Dostarczają nam nowoczesne rozwiązania z zakresu zarządzania danymi w chmurze.
OdpowiedzUsuń