5 powodów, dlaczego warto zapisać się na polsko-rosyjskie warsztaty dla nauczycieli


Witajcie! :)
Ostatnio na blogu najczęściej publikuje podkasty z żorzankami przedsiębiorczymi w ramach projektu Żorzanka w biznesie. A tydzień temu nawet byłam gościem na Radio Żory i opowiadałam swoją historię przedsiębiorczej emigrantki, która odnalazła się w Żorach. Jesteście ciekawi? W takim razie zachęcam do wysłuchania i subskrybowania Youtube kanału Żorzanka.Projekt :)
O 5 powodach, dla czego założyłam ten projekt, piszę w tym artykule

Ale to nie wszystko, co planuję zrealizować w najbliższym czasie... :)
W mojej sytuacji życiowej zawód korepetytora i tłumacza, połączony z doświadczeniem w handlu zagranicznym i internet-marketingu, pomógł mi zrealizować się po przeprowadzce do Polski. Więc też bym chciała w pewny sposób przekazać swoją wiedzę i pomóc innym osobom,  w tym rosyjskojęzycznym, wybudować swoją markę korepetytora/nauczyciela, podpowiedzieć, jak szukać klientów z Internetu, ponieważ już nie te są czasy, kiedy najczęściej o nauczycielu się dowiadywało od znajomych.
Dlatego postanowiłam połączyć siły oraz wiedzę i razem z koleżanką Dagmarą Bożek-Andryszczak, rodowitą Krakuską, lektorką języka rosyjskiego, tłumaczką, specjalistką ds. SEO, uczestniczką międzynarodowych projektów edukacyjnych, organizować pierwsze w Polsce polsko-rosyjskie warsztaty „Jak promować swoje usługi i zdobywać klientów w Internecie”.

Zajrzycie do programu warsztatów. I dołączcie się do grupy dla nauczycieli z pasją „Pogawędki korepetytorów” .

A teraz o tych 5 powodach, dlaczego warto zapisać się na polsko-rosyjskie warsztaty dla nauczycieli  J
  1. Poznacie narzędzia, przydatne w tworzeniu marki osobistej korepetytora (blog, youtube kanał, mailing, projekty partnerskie, podkasty, autoprezentacja korepetytora w mediach społecznościowych oraz na stronach ogłoszeń).
  2. Nauczycie się tworzyć skuteczną ofertę do klientów – popracujemy nad ofertą razem pod czas praktycznej części warsztatów.
  3. Poznacie nowe sposoby na poszukiwanie klientów/zleceniodawców w Internecie, w tym za pomocą BUR (baza usług rozwojowych).
  4. Wymienicie się doświadczeniami z innymi specjalistami ze swojej dziedziny podczas pogawędek na przerwie kawowej. A może nawet wymyślicie nową ciekawą współpracę?
  5. Otrzymacie materiały szkoleniowe i przydatne dla nauczyciela upominki od naszych partnerów.

Potrzebujecie dodatkowej informacji? Przeczytajcie szczegóły i opinie o prowadzących.
Uważacie, że warto poświęcić 4,5 godziny swego czasu, żeby zdobyć dużą porcję wiedzy i sformułować skuteczną ofertę do klientów? Zapiszcie się na warsztaty!
Czekamy na Was! J  

Komentarze

  1. W przypadku mojej firmy staram sie szukać rozwiązań, które usprawnią pracę. Od dłuższego czasu współpracujemy z https://cloudferro.com/ i jestem bardzo zadowolony. Dostarczają nam nowoczesne rozwiązania z zakresu zarządzania danymi w chmurze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

40 сервисов для мониторинга отзывов о компании в онлайн и традиционных медиа

Witaj drogi czytelniku!

Obiecanki cacanki czyli Dla czego nie warto bawić się w działalność nierejestrowaną