5 причин, чому я розпочала проект Żorzanka w biznesie


Moi drodzy, przygotowuję na przyszły tydzień bardzo-bardzo “słodziutki” wywiad z przedsiębiorczą żorzanką ;) A dziś chciałabym opowiedzieć o 5 powodach, dlaczego ja zainicjowałam i realizuję projekt Żorzanka w biznesie. Zapraszam do przeczytania lektury – tym razem w języku Ukraińskim, moim ojczystym (pamiętacie, że blog mam trzyjęzyczny).

Місяць тому в моєму житті з’явився проект Żorzanka w biznesie («Жожанка в бізнесі»). Це серія підкастів з жінками-підприємницями (жожанка від назви містечка – Жори). Інтерв’ю польською мовою, тож якщо ви вивчаєте мову, вам буде корисно послухати і порівняти – мій акцент і як розмовляють нейтіви. J
Не буду приховувати, на ідею проекту мене наштовхнуло Шоу Websarafan. У той же час проект Żorzanka w biznesie локальний: він про мале підприємництво, він більше про людину, ніж про бізнес. Хоча про бізнес теж - оскільки цілями проекту є об’єднання місцевих підприємниць, обмін досвідом, нетворкінг та, передусім, мотивація для жінок з ідеями для власної справи, котрим бракує сміливості, підтримки або банально грошей. А ще переваги локального проекту - в можливості реальних зустрічей та розмов: не по Skype, не по телефону, а особисто, очі в очі. З можливістю випити кави або лимонаду, заспокоїти, що все вийде і не потрібно нервувати і, врешті-решт, побалакати про своє жіноче. Ну ви мене розумієте J


За місяць існування проекту і ще кілька місяців його планування я визначила, в чому саме цей бізнес-проект корисний для мене як для спеціаліста з міжнародних комунікацій і продажів на експорт, репетитора і перекладача.

1. Покращення знання мови. Прослуховувати свої записи мало хто любить. Я теж не дуже. Але це корисно - дозволяє чітко почути недоліки у вимові. І в десятий раз насварити себе, що правильно говорити [ідеа], а не [ідейа], [пройект], а не [проект] і т.д. Додайте сюди правильний наголос - в польській мові він практично завжди падає на передостанній склад. А ще моя колишня колега, філолог за освітою, іноді вичитує мої опуси - я пишу вступ до підкастів. У неї профдеформація (відредагувати все, що редагується), а для мене - наука J

2. Нетворкінг. Завжди корисний, а тим паче для іммігрантів. Пам'ятаю, 2 роки тому, коли я, людина з журналістики з широкими знайомствами, переїхала в іншу країну, шукала роботу і чекала чоловіка з роботи, щоб піти в магазин або просто погуляти, тоді цього нетворкінгу ой як не вистачало. 
Тому я буду дуже рада, якщо цей проект стане прикладом і натхненням для тих, хто поки що без зв'язків в іншій країні.
Більше того, завдяки проекту я познайомилась з людьми, за сприяння котрих він може перерости в щось значно масштабніше і дозволить мені ще більше зінтегруватися у місцевій спільноті.

3. Джерело корисних знань у сфері підприємництва. Причому практичних. Адже кожна героїня мого проекту сама пройшла шлях від ідеї до реалізації бізнес-проекту (отримання допомоги від ЄС, реєстрація підприємця чи ТОВ, пошук і залучення клієнтів тощо). Перед реєстрацією ПП за кордоном корисно вивчити особливості і підприємницький досвід.

4. Натхнення. Проект покликаний мотивувати і надихати інших жінок створити свій бізнес і бути незалежною, робити те, що любиш. Історії жінок надихають. Коли вони розповідають про ідеї бізнесу, як це починалося, що і хто їх підтримував спочатку, про те, як це все розвивалося і набувало форми, про почуття щастя, коли клієнт задоволений - їхні очі горять, вони прекрасні!

5. Промо моїх послуг. Підкасти я публікую спочатку на популярному сервісі Soundclouds, потім пишу підводку та перепощую аудіо-запис на своєму блозі Komunikacja  w biznesie. Окрім того, я завжди на початку інтерв’ю коротко розповідаю про себе і перепощую публікації в тематичних групах на Фейсбуку.
А ще у своєму блозі я пишу про особливості роботи експорт-менеджера, бізнес-комунікації, вивчення мов і переклади. Тобто, те, чим я займаюся, що люблю і чим заробляю на життя. Таким чином інформую місцеву спільноту про те, чим можу бути корисна.



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

40 сервисов для мониторинга отзывов о компании в онлайн и традиционных медиа

Witaj drogi czytelniku!

Obiecanki cacanki czyli Dla czego nie warto bawić się w działalność nierejestrowaną