#5 Żorzanka w biznesie. Diana Cichy – CICHE International Trade & Investment


O Dianie dowiedziałam się przypadkiem – przeszukując Internet na temat lokalnego biznesu. 
Ogółem, sądząc, o czym piszą portale miejscowe, wygląda na to, że biznes w Żorach praktycznie nie istnieje, są tylko wypadki drogowe, imprezy i wydarzenia kulturalne.
Znalazłam krótki artykuł o młodej dziewczynie Dianie Cichy, która łączy polskich i chińskich przedsiębiorców oraz władze, współzałożycielce oraz generalnym dyrektorze firmy CICHE International Trade & Investment, napisany kilka lat temu. Wpatrzyłam się - i rozpoznałam kobitę, z która razem chodzimy na aerobik do MOKu J

Jak już wiecie, pracuję w branży podobnej – pomagam polskim firmom nawiązywać kontakty oraz pozyskiwać klientów w krajach Europy Wschodniej. Więc niedługo myślałam, skontaktowałam z Dianą przez Facebook, nawet nagrałam małą zapowiedź.

Dziś możecie posłuchać wywiad i dowiedzieć się, jak Diana Cichy się odnalazła w Chinach, skąd pomysł na biznes, związany z relacjami międzynarodowymi, jak organizowane procesy biznesowe, co pozwala mojej bohaterce mieszkać w Żorach i mieć firmę, zarejestrowaną w Hongkongu. Oraz o częstych delegacjach, głównej zasadzie biznesu po chińsku i planach rozwoju.
SŁUCHAJCIE, KOMENTUJCIE I UDOSTĘPNIAJCIE!
Zapraszam do posłuchania poprzednich edycji
EDYCJA #1
EDYCJA #2
EDYCJA #3
EDYCJA #4
O AUTORZE

Komentarze

  1. Bardzo fajnie, że o tym wspominasz. Prowadzenie własnej firmy wcale nie jest takie łatwe i na pewno trzeba temu poświęcić odpowiednią ilość czasu. Jeżeli chcecie to sobie ułatwić, to warto sprawdzić program, który ostatnio widziałam na www.sidgroup.pl/oferta/internet-rzeczy-oraz-lancuch-dostaw/sid-magazyn-sap-ewm Dzięki temu w szybki i wygodny sposób będziecie mogli zarządzać magazynem. To naprawdę innowacyjne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o podobne rozwiązania biznesowe, to polecam sprawdzić system Sendit. Sendit warto zintegrować zwłaszcza z sklepem internetowym, dzięki czemu będziemy mieli stały dostęp do oferty wielu różnych przewoźników. Ponadto rozbudowane narzędzia takie jak śledzenie przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ znacznie ułatwią naszą interakcję z klientami. Wdrożenie integracji z Sendit pozwoliło mi w szybkim czasie obniżyć koszty wysyłki oraz poprawić procesy związane z nadawaniem paczek.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

40 сервисов для мониторинга отзывов о компании в онлайн и традиционных медиа

Witaj drogi czytelniku!

Obiecanki cacanki czyli Dla czego nie warto bawić się w działalność nierejestrowaną