Witaj drogi czytelniku!

Witaj, drogi czytelniku!
Mam na imię Alla Ozhyievska. Pochodzę z Ukrainy, ale już od 2 lat mieszkam w Żorach - małym i pięknym miasteczku na Śląsku.

Jakiś czas temu, kiedy zaczynałam pisać bloga, poświęciłam go tematom komunikacji wewnętrznej i online – akurat tym wtedy się zwykle zajmowałam.

Od dziś wprowadzam kilka ważnych zmian!
Po pierwsze.  Blog będzie 3 języczny: w języku ukraińskim (ojczystym dla mnie), rosyjskim (jaki używam w pracy) oraz polskim (na co dzień).
Po drugie. Zdecydowanie poszerzam temat blogu – będę opowiadała o nauce języków obcych, tłumaczeniach PL-ROS-UKR oraz ciekawostkach z pracy eksport managera na rynkach Europy Wschodniej.

Zapytasz, dlaczego takie połączenie? Proste! Dla tego, że ja to lubię, tym się zajmuję na co dzień, zarabiam tym na życie i jedno bez drugiego jest niemożliwe.

Na przykład. Do poszukiwania dla polskich firm klientów, pracowników na Wschodzie jest obowiązkowa wiedza języków obcych – znam ukraiński, rosyjski, polski, angielski i studiuję hiszpański. Żeby nauczyć kogoś języka, być lektorem języka ukraińskiego oraz rosyjskiego, trzeba umieć komunikować i znaleźć podejście do każdego ucznia. W końcu tylko z umiejętnością komunikacji oraz wiedzą specjalnych internet narzędzi można promować biznes online.

I jeszcze trochę o tym, kim jestem i co mnie pasjonuje. Moja działalność profesjonalna na Ukrainie zawsze była związana z komunikacją, z porozumiewanie się z ludźmi, bądź to w internecie czy off-line, na żywo. Pracowałam jako dziennikarz, redaktor, PR-manager, internet marketolog i projekt manager. Po przeprowadzeniu do Polski odnalazłam siebie w sprzedażach na eksport i spełniłam jedno z marzeń – podróżować po świecie. W tym bardzo mi pomaga wiedza języków obcych. A jeszcze pracuję jako tłumaczka PL-ROS-UKR oraz lektorka języka rosyjskiego i ukraińskiego. Uważam to za świetny sposób podzielić się swoją wiedzą z innymi i opowiedzieć o kulturze mojego kraju!

W wolnym czasie lubię czytać (więc czas od czasu znajdziesz tu recenzje na książki), zwiedzać nowe ciekawe miejsca razem z rodziną, śpiewać i fotografować.

A teraz uprzejmie zapraszam do czytania blogu! 
Już za niedługo – ciekawy świąteczny artykuł, który połączy tematy internet-komunikacji oraz nauki języków obcych i tłumaczeń ;)

Komentarze

  1. Ja uważam, że najlepiej stworzyć takie oprogramowanie stricte pod działalność firmy. Możecie tego dokonać za pośrednictwem https://craftware.pl, bardzo fajna firma, zgrany zespół, wiedzą jak odpowiedzieć na potrzeby klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Specjaliści SEO korzystają z szeregu narzędzi w procesie diagnostyki SEO, optymalizacji i pozycjonowania. Nie ma jednego, idealnego narzędzia, czy też zestawu narzędzi, które gwarantują sukces. Dlatego najlepiej korzystać z usług https://fabrykamarketingu.pl/seo-pozycjonowanie/ - to gwarancja sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre rzeczy związane z SEO możemy z powodzeniem wykonać samodzielnie. Przykładem jest tu np. dodanie strony do wyszukiwarki. Na blogu https://dolp.pl/optymalizacja/jak-dodac-strone-do-google/ znajdziemy wiele praktycznych wskazówek jak zrobić to przy pomocy różnych metod. Najpopularniejszą z nich jest zaindeksowanie serwisu poprzez Google Search Console. Dzięki temu narzędziu możemy kompleksowo śledzić jak wygląda indeksacja naszej strony oraz jej poszczególnych podstron.

      Usuń
  3. Skoro mówimy o reklamach to miejcie też na uwadze różnego rodzaju materiały promocyjne http://biznes-world.pl/jak-materialy-promocyjne-wplywaja-na-wizerunek-marki/ . Nie tylko internet i SEO. Reklama koniecznie musi być dywersyfikowana

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowanym tematem moge polecić przeczytać artytkuł ze strony https://bilgorajska.pl/aktualnosc,23490,0,0,0,Kiedy-outsourcing-dzialu-HR-sie-oplaca.html , w którym znajdziecie wiele interesujących informacji dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi. Co sądzicie o takich rozwiązaniach dla rozwoju firmy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Od siebie mogę polecić usługi tej agencji marketingu internetowego seomamut.pl. Jeśli chcesz trafić do potencjalnych klientów to musisz zdać sobie sprawę z tego, że w dzisiejszym świecie reklama w sieci to podstawa. Możesz reklamować się też lokalnie, ale musisz mieć stronę www i ją promować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

40 сервисов для мониторинга отзывов о компании в онлайн и традиционных медиа

Obiecanki cacanki czyli Dla czego nie warto bawić się w działalność nierejestrowaną