Персоналізовані звернення до клієнта: учора, сьогодні, завтра...
Рідко буває, коли чиясь корпоративна розсилка наштовхує мене на написання посту в блог. Але це той випадок! :)
Сьогодні отримала розсилку від digital-агенції Ingate про 4 книги для мотивації. Персоналізований лист на зразок тих, що я отримую та люблю читати від Мегаплана.
"Ну що ж, молодці!" — подумала я та посміхнулась, коли побачила підпис автора розсилки — "Марія Дуднікова - особистий редактор корисних листів" :) А потім почала проводити паралелі.
Пригадуєте листи від директора компанії в кожній упаковці зубної пасти "Сплат", де він звертався до покупців та розмовляв на актуальні житєйські теми? Такого ж штибу статті-листи в електронній корпоративній газетці Богуш-тайм агенції BogushTime Tehnologies, про яку я дізналась за часів моєї роботи редактором у відділі корпоративних комунікацій. Та й навіть колонки редактора в корпоративному журналі "Наш Край - країна достатку", над розробкою та випуском якого я працювала ще 6 років тому, були побудовані схожим чином.
Хтозна, може, вже скоро при відкритті дверцят холодильника ми зможемо прослухати персоналізоване звернення технолога бренду холодильників про здорове харчування?.. Розсмішила? ))))
Але я до чого веду. Час іде, з'являються нові технології, розвиваються нові канали комунікації, інформаційний бум захоплює нас у круговерті та змушує періодично переходити на "інфо-детокс". Але ось такі щирі, теплі персоналізовані звернення — у письмовому, електронному чи у вигляді e-mail розсилки — завжди буде приємно читати! Вони торкають, змушують наш погляд затриматись, зосередити нашу увагу й виконують функцію контент-маркетингу — роблять нас, потенційних клієнтів, лояльними до бренду чи компанії.
А ще я просто користуюсь цінною інформацією, розміщеною в таких листах. Дізнаюсь про нові технології чи сервіси, підбираю для себе потрібну професійну та розвиваючу літературу й надихаюсь розумними висловами.
Як ви вже зрозуміли, насамкінець буде цитата з книги "Кради как художник" (вона у моїх планах на чтиво найближчим часом!).
"Вы можете быть хороши настолько, насколько хороши люди, окружающие вас... Найдите самого талантливого человека в комнате и, если это не вы, держитесь рядом с ним. Следуйте за ним повсюду. Старайтесь быть полезным ему. А если вдруг окажется, что самый талантливый человек в комнате – это вы, придется искать другую комнату".
Отже, знаходьте приклади для натхнення та розвивайтесь! ;)
Сьогодні отримала розсилку від digital-агенції Ingate про 4 книги для мотивації. Персоналізований лист на зразок тих, що я отримую та люблю читати від Мегаплана.
"Ну що ж, молодці!" — подумала я та посміхнулась, коли побачила підпис автора розсилки — "Марія Дуднікова - особистий редактор корисних листів" :) А потім почала проводити паралелі.
Пригадуєте листи від директора компанії в кожній упаковці зубної пасти "Сплат", де він звертався до покупців та розмовляв на актуальні житєйські теми? Такого ж штибу статті-листи в електронній корпоративній газетці Богуш-тайм агенції BogushTime Tehnologies, про яку я дізналась за часів моєї роботи редактором у відділі корпоративних комунікацій. Та й навіть колонки редактора в корпоративному журналі "Наш Край - країна достатку", над розробкою та випуском якого я працювала ще 6 років тому, були побудовані схожим чином.
Хтозна, може, вже скоро при відкритті дверцят холодильника ми зможемо прослухати персоналізоване звернення технолога бренду холодильників про здорове харчування?.. Розсмішила? ))))
Але я до чого веду. Час іде, з'являються нові технології, розвиваються нові канали комунікації, інформаційний бум захоплює нас у круговерті та змушує періодично переходити на "інфо-детокс". Але ось такі щирі, теплі персоналізовані звернення — у письмовому, електронному чи у вигляді e-mail розсилки — завжди буде приємно читати! Вони торкають, змушують наш погляд затриматись, зосередити нашу увагу й виконують функцію контент-маркетингу — роблять нас, потенційних клієнтів, лояльними до бренду чи компанії.
А ще я просто користуюсь цінною інформацією, розміщеною в таких листах. Дізнаюсь про нові технології чи сервіси, підбираю для себе потрібну професійну та розвиваючу літературу й надихаюсь розумними висловами.
Як ви вже зрозуміли, насамкінець буде цитата з книги "Кради как художник" (вона у моїх планах на чтиво найближчим часом!).
"Вы можете быть хороши настолько, насколько хороши люди, окружающие вас... Найдите самого талантливого человека в комнате и, если это не вы, держитесь рядом с ним. Следуйте за ним повсюду. Старайтесь быть полезным ему. А если вдруг окажется, что самый талантливый человек в комнате – это вы, придется искать другую комнату".
Отже, знаходьте приклади для натхнення та розвивайтесь! ;)
Komentarze
Prześlij komentarz